torsdag den 3. maj 2012

To skønne bøger

Så landede de i min postkasse i går - de to skønne bøger, jeg forleden bestilte fra Adlibris.com. Jeg betalte 266 kr for begge bøger inklusive forsendelse. Det er altså billigt!

'Mønsterstrik' af Sys Fredens har jeg ønsket mig, siden jeg købte og læste hendes 'Mønsterhæklet'. Det er mere små hæfter end egentlige bøger, og derfor også vældig handy at have med i tasken, hvilket jo godt kan blive aktuelt, hvis man har sit håndarbejde med overalt eller bare kan li' at læse, hvor man nu end opholder sig.

Den anden bog er én, jeg lånte på biblioteket forleden dag, og bagefter bare var nødt til at købe til mig selv. Det er bogen 'Kæk og klassisk børnestrik' af Lene Holme Samsøe. Den indeholder et væld af lækre opskrifter til børnetøj, både piger og drenge. Rigtig mange af dem kan bruges som basisopskrifter og så varieres i det uendelige.

Både min datter og jeg faldt for flere af tingene, og der var også nogle trøjer, som ville være fine til min søn. Så nu følger billedspam ;)










Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver glad, hvis du kommenterer på indlægget. Hvis det ikke kan lade sig gøre, er du velkommen til at kontakte mig på anden vis (se på kontakt siden hvordan).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...