tirsdag den 1. maj 2012

Strikket nederdel

Jeg er gået i gang med en strikket nederdel til min datter. Foreløbig strikker jeg den nederste flæse på nederdelen, som har tre flæser. Jeg strikker i Angel fra Permin, hvilket er superlækkert, og i et hulmønster.

Dog er jeg noget i tvivl om, hvorvidt jeg skal trævle op igen. Jeg synes ikke rigtig, mønstret kommer til sin ret. Det ser noget tydeligere ud på billedet i opskriften, som er fra Strikkemagasinet. Min strik ser temmelig løs ud, hvilket jeg ellers sjældent oplever.

Så jeg giver det nogle dage, hvor jeg tænker mig om, før jeg beslutter mig. Har dog ikke tænkt mig helt at droppe nederdelen, da den ser rigtig fin ud i opskriften, jeg har købt garn, og min datter glæder sig til den.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver glad, hvis du kommenterer på indlægget. Hvis det ikke kan lade sig gøre, er du velkommen til at kontakte mig på anden vis (se på kontakt siden hvordan).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...