onsdag den 30. maj 2012

Dagens fangst - vol. 17

Faktisk burde jeg nok skrive ugens fangst, for indkøbene på nedenstående billeder blev foretaget i løbet af flere dage i sidste uge, meeeeeen nu er jeg engang begyndt på temaet med 'dagens fangst', så det holder jeg fast i.

Masser af garn, en rundpind fra genbrug, klistermærker fra Tiger, samt nye stoppenåle og en hæklenål nr. 12.

Jeg var så heldig at falde over Drops Supersale hos Netgarn.dk i Banegårdsgade i Århus i lørdags. Det er vist alle forhandlere af Drops Garn, der deltager. Og der er noget at spare. Jeg købte til tre forskellige projekter, blåt og lyserødt til undertrøjer til børnene til vinter, pink til en nederdel til min datter og strømpegarn i flere blå nuancer til nogle flere lapper til det tæppe, jeg er ved at hækle til min søn.
Desuden var jeg en anden dga i sidste uge i Netto, hvor jeg fandt det ferskenfarvede bomuldsgarn til kun 5 kr. nøglet. Så var jeg da nødt til at snuppe fire nøgler. Jeg får det nok brugt til et eller andet til min datter. Farven klæder hende i hvert fald, og bomuld er det bedste til hende, da hun synes, næsten alt andet klør for meget.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver glad, hvis du kommenterer på indlægget. Hvis det ikke kan lade sig gøre, er du velkommen til at kontakte mig på anden vis (se på kontakt siden hvordan).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...